חדרי נוער בחיפה

חדרי נוער בחיפה למתבגר או המתבגרת שלכם – פתרון זול וזמין!

חדרי נוער בחיפה – עם מיטת נוער נוחה ורהיטים נוספים בחדר וכמובן שישתלבו נכון זה לצד זה. תוהים מה חשוב לדעת לפני שמעצבים חדר כזה ולמה חשוב לשים לב? אם כן, הנה המדריך המקוצר לעיצוב חדרי נוער בחיפה, שיעזור לכם לסגנן נכון את חדר הנוער עבור הילד או הילדה שלכם, ולהם יאפשר ליהנות ממרחב בלתי רגיל שוודאי ישרת אותם לא מעט שנים.

הבטיחות והנוחות הם מעל לכל

לפני שעוברים לבחון סגנונות עיצוב שונים של חדרי נוער בחיפה, חשוב להתייחס לשני אלמנטים מרכזיים: הבטיחות והנוחות. מכיוון שהמתבגר או המתבגרת שלכם צפויים, כדרכם של מתבגרים, לבלות לא מעט שעות בחדר, חשוב להציע להם מרחב נוח ונעים, ובמקביל גם בטיחותי. מומלץ לחפש חדרי נוער שכוללים מיטות מרווחות עם מזרנים איכותיים, כאלה שכוללים רהיטים, העומדים בכל תקני הבטיחות הנדרשים ומציעים גישה קלה ומהירה אל מגירותיהם וכן כאלו שיאפשרו למתבגר או להשתמש בהם בחופשיות וללא סרבול מיותר.

התאמת העיצוב לגיל הילד

למתבגרים יתאימו חדרי נוער בוגרים יותר ופחות ילדותיים. אפשר למצוא היום מבחר נהדר של עיצובים, המתאימים לנערות וגם לנערים. סגנון עיצובם של חדרי נוער זה יכול להתאים גם להמשך וללוות את המתבגרים במשך זמן רב. ישנם לא מעט חדרי נוער בחיפה בסגנון קלאסי שמשתלבים נהדר לצד אלמנטים עיצוביים רבים ומוצעים במגוון של צבעים. חשוב להתאים את עיצוב החדר לגיל הילד וגם למינו. בדרך כלל, חדרי הנוער המיועדים לנערות יהיו מעוצבים בסגנון רומנטי נשי יותר, בעוד שחדרי הנוער לנערים יהיו בצבעים ניטרליים ובסגנון מודרני. ישנם לא מעט חדרי נוער לנערים מתבגרים הכוללים לא מעט רהיטי עץ, שלצידם אפשר לשלב אלמנטים עיצוביים צבעוניים יותר, בהתאם לתחומי העניין של המתבגר ורצונותיו.

שיתוף המתבגרים בעת בחירת החדר

סביר שהילדים שלכם בגיל זה כבר ביססו את טעמם האישי ויודעים בדיוק מה הם רוצים, ומה פחות (בכל הקשור לחדריהם). חשוב לשתף אותם בתהליך בחירת חדר הנוער וגם בעיצובו. מעבר לעובדה שמדובר בזמן איכות נהדר, אפשר לנצל זאת לבחירת צבע הקירות, בחירת הווילונות במידת הצורך, וכמובן גם בבחירת הרהיטים, שיחד ייצרו את המראה הנכון ואת האווירה המתבקשת לחדר. כדאי לקחת את ילדיכם לסיבוב בחנות הרהיטים, לבדוק יחד איתם כמה אפשרויות ועיצובים שונים ולבחון את מידת התאמתו של כל סגנון אל המרחב ואל הצרכים הקיימים.

חדרי נוער- רהיטי דוד רח’ מרקוני 9 חיפה

חדרי נוער בחיפה

חדרי נוער בחיפה

 

שתף עמוד זה

פייסבוקטוויטרMore...