חדרי שינה הורים

רהיטי דויד מעצבים לכם חווית שינה בדיוק כמו שחלמתם!

חדר השינה של ההורים, זהו אולי אחד מחדרי הבית החשובים ביותר. בעוד שבעבר הוצעו מספר מצומצם מאד של דוגמאות ועיצובים לחדרי השינה, הריו שכיום האפשרויות הן רבות הרבה יותר ואפשר לעצב ולסגנן חדרי שינה הורים בהתאמה אישית. לפני שבוחרים את חדר השינה ואת שלל האלמנטים העיצוביים שייקחו בו חלק, חשוב לבחון כמה נקודות מרכזיות, שתעזורנה בבחירה ובעיצוב:

1. איך אתם רוצים להתעורר בבוקר – תחום עיצוב הבית, לרבות עיצוב חדרי שינה הורים, מציע לנו כיום מגוון רחב מאד של אפשרויות. לפני שבוחרים אחת מהן, כדאי להגדיר תחילה את הצרכים הקיימים ובעיקר גם לבדוק מה מושך אותנו יותר, ומה פחות. האם אנו מעוניינים להתעורר לחדר מרשים ומושקע מאד? או אולי מעדיפים חדר שינה צנוע ופשוט במראה שלו. האם אנו רוצים לפקוח את העיניים ולראות צבעים בוהקים וחזקים? או מעדיפים דווקא צבעים רכים ועדינים יותר?

2. מהו גודלו של חדר השינה – במסגרת החיפוש אחר חדר השינה המתאים, חשוב להתייחס גם לגודלו של החדר עצמו. אפשר למצוא כיום חדרי שינה הכוללים מיטות רחבות מאד, שידות לצידן ורהיטים נוספים, הלוקחים בכך חלק. לחדרי שינה קטנים, מומלץ לבחור מספר מצומצם של פריטים ולא להעמיס באלמנטים עיצוביים שונים. במידה ומדובר בחדר שינה גדול ומרווח מאד, אפשר לשלב מבחר של אפשרויות שונות וגם ליצור כמה פינות בחדר: פינת איפור, פינת ישיבה ועוד.

3. האם חדר השינה מואר והיכן ממוקמים החלונות שבו – כדי ליצור מראה נכון וגם אווירה נעימה בחדר השינה, חשוב להתייחס גם אל מידת התאורה בחדר ומיקומם של החלונות. לחדרים מוארים מאד, אפשר להתאים מבחר של צבעים. לחדרים שאינם מוארים או שאין בהם מספר רב של חלונות, כדאי לבחור ריהוט בגוונים בהירים ועדינים. ריהוט כבד מדי בעיצוב וגם כהה בצבעיו פחות יתאים לחדר חשוך, או כזה שאיננו מואר מדי.

4. באיזה סגנון עיצובי מעוניינים – חדרי השינה המוצעים בחנויות השונות מגיעים במגוון רחב של עיצובים. ישנם חדרי שינה בעיצוב קלאסי, ישנם חדרי שינה הורים בעיצוב כפרי ואחרים מוצעים בסגנון עיצוב מודרני חדשני. מומלץ לבחון את עיצובם של חדרי הבית האחרים ואת סגנון העיצוב השולט בבית כולו. כדאי להתאים את סגנון עיצוב חדר השינה לסגנון הכללי בבית, אך ניתן גם לשלב לצידו אלמנטים עיצוביים בסגנונות נוספים. כל זאת, כמובן, בתנאי שאלה משתלבים באופן הרמוני ונכון זה לצד זה.

5. מידת איכותם של רהיטי חדר השינה – זהו אולי אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לבחון לפני בחירת חדר השינה. יש לוודא שמדובר בריהוט איכותי, ריהוט עמיד שיספק מענה לשנים רבות וישמור על המראה שלו לאורך זמן. במידה ובוחרים חדר שינה מעץ, יש לבחון את מידת איכות העץ ואת טיבו. במידה ומשולבים בו אלמנטים נוספים, העשויים מחומרי גלם אחרים, יש לבדוק באיזה חומר גלם מדובר ולבדוק גם את מידת איכותו של הגימור.
פנו אל רהיטי דוד בחיפה המתמחה בתחום חדרי השינה להורים להתאמת סגנון חדרי השינה שלכם, מה שיאפשר לכם ליהנות מחדר שינה נעים ומפנק, חדר שינה שילווה אתכם למשך שנים רבות.

חדר שינה הורים מתכונן

חדר שינה הורים דגם אריסטו

חדר שינה הורים דגם אריסטו

חדר שינה הורים דגם ניקסון

חדר שינה הורים דגם ניקסון

לצפייה במבחר חדרי השינה שלנו לחצו על הלינק >> חדרי שינה

שתף עמוד זה

פייסבוקטוויטרMore...